Introdage for nye bachelorstuderende på Geoscience

Der var pyntet med flag da Geoscience onsdag d. 21. august bød velkommen til 3 dages introduktion for de nye bachelorstuderende. Introdagene er en blanding af faglige og sociale arrangementer arrangeret af tutorerne fra andre årgange på uddannelsen.

Årgang 2019

Dagene startede med formel velkomst i de smukke Søauditorier ved Prodekan Finn Borchsenius efterfulgt af rundvisning i universitetsparken. Herefter var det tid til at se Geosciences bygninger, som skal danne rammen for de nye studerendes studieliv. Her var der oplæg ved institutleder Jan Piotrowski, uddannelsesansvarlig Bo Holm Jacobsen, Studenterrådet og Fagforeningerne Magistrene og IDA samt introduktion til IT-systemer, hjemmesider, sociale netværk og meget mere - alt sammen krydret med sjove sociale aktiviteter, så de nye studerende er rystet godt sammen til den traditionelle hyttetur, som afslutter introforløbet.

Årgang 2019 og tutorer

Gåtur gennem parken til prodekanens velkomsttale

Klar til prodekanens velkomsttale i søauditorierneIntroløb
Introløb