Geoscience Day

Formålet med Geoscience Day er at få indblik i den brede vifte af forskningsemner, vi arbejder med på instituttet. Det gør vi ved at alle får mulighed for at præsentere og diskutere deres seneste nyheder.

Oplysninger om arrangementet

Fredag 20. maj 2022,  kl. 09:00 - 16:00

Geoscience Day er for alle ansatte og studerende på Institut for Geoscience, og vi vil tilbringe dagen sammen i og omkring auditoriet og foyeren med interessante foredrag og posterpræsentationer. Der vil være frokost til alle samt drinks og snacks om eftermiddagen ledsaget af priser for de bedste oplæg.

Arrangørene vil sørge for en bred repræsentation af alle forskningsgrupper, men opfordre også til input fra studerende og teknisk og administrativt personale. Hvis nogen allerede har en idé til at præsentere noget, så tøv ikke med at give os besked.

Mere information inklusiv et tilmeldingslink og programmet følger senere, men sæt venligst allerede nu kryds ved denne dato i jeres kalendere, så vi sørger for at have så mange deltagere som muligt.