Ph.d.-forsvar, Astrid Strunk

Torsdag d. 1. oktober forsvarer Astrid Strunk sin ph.d.-afhandling om, hvordan forbedring af dateringsmetoder kan afsløre ny viden om Indlandsisens historie.

Torsdag 1. oktober 2020,  kl. 15:30 - 17:00

Sted

Astrid Strunk

Torsdag d. 1. oktober forsvarer Astrid Strunk sin ph.d.-afhandling med titlen: ”Dating the glacial history of Greenland: testing new methods”. Igennem sine studier har Astrid Strunk forsket i at udvikle dateringsmetoder for at opdage ny viden om Indlandsisens historie.

Du kan læse mere om afhandlingen her.

Tid: Torsdag den 1. oktober 2020 kl. 15.30
Sted: Bygning 1671, lokale, 137, Auditoriet/Zoom, Institut for Geoscience, Aarhus Universitet, Høegh-Guldbergs Gade 2, 8000 Aarhus C. – vær opmærksom på, at grundet coronarestriktioner er der kun et begrænset antal pladser.
Forsvaret sendes også online. For at modtage et link til begivenheden, send venligst en e-mail til David Lundbek Egholm, david@geo.au.dk senest dagen før forsvaret.
Afhandlingens titel: Dating the glacial history of Greenland: testing new methods
Kontaktinfo: Astrid Strunk, e-mail: astridstrunk@outlook.com, tlf.: +45 2162 5245
Bedømmelsesudvalg:
Lektor Yarrow Axford, Department of Earth & Planetary Sciences, Northwestern University, USA
Professor Jostein Bakke, Department of Earth Science, University of Bergen, Norge
Lektor Søren Munch Kristiansen (formand), Institut for Geoscience, Aarhus Universitet, Danmark
Hovedvejleder:
Professor David Lundbek Egholm, Institut for Geoscience, Aarhus Universitet, Danmark
Medvejleder:
Professor Nicolaj K. Larsen, Globe Institute, Københavns Universitet, Danmark
Sprog: Ph.d.-afhandlingen forsvares på engelsk

Forsvaret er offentligt.

Pga. situationen med coronavirus vil afhandlingen ikke ligge til gennemsyn på ph.d.-administrationens kontorer. I stedet kan interesserede rette henvendelse via følgende e-mailadresse: gradschool.nat@au.dk for at få en digital kopi af ph.d.-afhandlingen. Bemærk, at i særlige tilfælde kan det være nødvendigt at indgå individuel aftale om gennemsyn af ph.d.-afhandlingen.