Geoscience dag - for ansatte og studerende

En dag hvor vi præsenterer vore mange spændende geoprojekter for hinanden.

Fredag 13. maj 2016,  kl. 09:30 - 16:00

Geoscience

Fredag d. 13/5 afholder vi Geosciencedag på vores institut. Arrangementet er for både studerende og ansatte. Arrangementet blev afholdt første gang sidste år, så denne gang gør vi det til en tradition!
På Geoscience-dagen fortæller vi hinanden om vores mange spændende geoprojekter inklusiv de skæve vinkler og gode historier.

Instituttet byder på frokost og forfriskninger til alle tilmeldte. Arrangementet varer hele dagen, og stemningen bliver indstillet på uhøjtidelig og hyggelig vidensdeling. Præsentationerne må efter eget ønske holdes på dansk eller engelsk.

Alle indbydes til at lave en præsentation. Det er en unik chance for feedback fra kollegaer! Men du kan også deltage uden præsentation.

Specielt opfordres specialestuderende, ph.d.-studerende, postdocs og forskere til at fortælle interessante geohistorier, men ogå andre er velkomne til at dele viden og oplevelser fra f.eks. et feltkursus, et udlandsophold eller et bachelorprojekt.

Du kan vælge mellem 2 præsentationsformer:
1) Et kort foredrag på 10 min.
2) En poster-præsentation med god mulighed for at diskutere over frokosten
Alle former for genbrug fra andre møder og konferencer er helt ok.

De bedste præsentationer bliver belønnet med flotte præmier.

TILMELD dig Geosciencedagen her: https://auws.au.dk/2016geoday
Husk at oplyse titel på din præsentation.
Sidste tilmeldingsfrist er fredag d. 29/4.

Det med småt: Understående udvalg forbeholder sig ret til selektivt at afvise præsentationer, hvis antallet af tilmeldte præsentationer overstiger det praktisk mulige. Geoscience-dagen er lagt i Q4 for at undgå eksamensperioden. Det betyder desværre, at de som har undervisning går glip af dele af programmet.

Geosciencedag-udvalget
Anders Vest/ Katrine Juul Andresen / Tue Boesen / Lene Kjeldsteen