DGF møde

om spændende aktiviteter i den dybe undergrund i Jylland

Onsdag 2. maj 2012,  kl. 16:15 - 19:00

Institut for Geoscience

DGF

Den 2. maj afholder dgf i Aarhus et møde om de spændende aktiviteter i den dybe undergrund i Jylland. I Sønderjylland er der blevet udført dybe boringer efter olie og i Nordjylland skal det franske oliefirma TOTAL i gang med undersøgelsesboringer efter skifergas. Der vil på mødet dels blive fortalt om de geologiske forhold og dels blive fortalt om, hvordan boringerne udføres:

Niels Hemmingsen Schovsbo fra GEUS vil fortælle om de geologiske forhold i den dybe undergrund.

Henrik Nicolaisen fra det franske oliefirma, TOTAL, vil fortælle om deres kommende aktiviteter i Nordjylland.

Søren Lundgren Jensen fra firmaet Wellperform vil berette om borearbejdet i Sønderjylland.

Endelig vil Lene Hjelm Poulsen fra Nordsøfonden fortælle om Nordsøfondens virke og arbejdsområder.

Mødet afholdes på Institut for Geoscience, Høegh Guldbergsgade 2, 8000 Aarhus C, den 2. maj kl. 16.15-19.00. Der vil i pausen blive serveret sandwiches og drikkevarer sponseret af RAMBØLL.

Mødet er gratis, men af hensyn til bestilling af mad og drikke skal man tilmelde sig ved at sende en mail til: Jette Sørensen på jets@ramboll.dk eller ringe på tlf. nr. 5161 7789